TENISI COLORATI, INALTI

 De unde cumperi TENISI - INCALTAMINTE PRACTICA

Tenișii au devenit un element de modă popular și sunt disponibili într-o varietate de culori, modele și stiluri. Mulți oameni îi poartă pentru a-și exprima personalitatea și pentru a adăuga un element de stil la ținutele lor.

 Tenișii sunt adesea considerați foarte confortabili datorită designului lor ergonomic, care oferă suport și amortizare pentru picioare. Sunt confecționați din materiale moi și flexibile, care permit o mișcare ușoară a piciorului și reduc presiunea asupra articulațiilor.

Acestea fiind zise, sa vedeti cu ce diversitate de tenisi m-am rasfatat eu!

Am cumparat intai o pereche, pe cei verzi, si dupa ce m-am asigurat ca marimea se potriveste, am comandat si celelalte modele.

Eu am luat marimea 37 - mi se potrivesc, insa eu am picioarele subtiri - daca ai piciorul lat, s-ar putea sa fie stramt la degete - avand in vedere pretul bun, merita sa comandati o pereche, ca sa fiti siguri ca vi se potriveste alegerea.

Tenisii sunt vanduti de Born2be - si vin din Polonia!


Tenisii sunt incadrati la categoria "Tenisi inalti"!
Tenisii pot fi asortati atat la pantaloni - scurti sau lungi, cat si la fuste si rochii.
Materialul textil este placut, se aseaza bine pe picior, pe glezna.

VEZI INTREAGA OFERTA LA TENISI!

Pentru diverse promotii, va invit sa urmariti si pagina de facebook FashionFrontiere! 💋


Comentarii