Clame si agrafe deosebite, pentru par

Clame si agrafe mari, cu pietre si strasuri pentru aranjarea parului

In ultimul timp am urmarit cateva tutoriale cu aranjarea parului, pentru ca as vrea sa imi mai schimb si eu felul in care imi aranjez parul zi de zi.

Si am gasit cateva aranjamente dragute, folosind diferite accesorii pentru par.

Asa ca m-am pus pe cautat in magazinele noastre online, accesorii pentru par, asa cum am vazut in tutoriale. Si nu am gasit.

Insa am un magazin in care sunt afiliat, un magazin din strainatate, unde au muuulte accesorii de par (printre multe alte lucruri faine), si livreaza in Romania.

Magazinul se cheama Lightinthebox, iar produsele de mai jos sunt de acolo.






Clama mare pentru par, cu pietre/ strasuri - VEZI OFERTA!
Clama mare pentru par, cu pietre/ strasuri - VEZI OFERTA!
Clama mare pentru par, cu pietre/ strasuri - VEZI OFERTA!









Articol realizat ca afiliat Lightinthebox!

Pentru diverse promotii, va invit sa urmariti si pagina de facebook FashionFrontiere!

Comentarii