CAMASI - produse in Polonia

Camasi de dama

Vin cu o oferta foarte frumoasa, camasi de dama aduse din Polonia - preturi excelente - noul site in care sunt afiliata si de unde extrag produsele care imi plac mie si sper ca va vor placea si voua, brandul polonez Born2be a fost lansat în anul 2012. Acesta pune la dispoziția clienților haine, încălțăminte și accesorii, atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii. 

Din anul 2021, brandul a intrat și pe piața din România. Va aduce in oferta o varietate mare de produse și stilurile de îmbrăcăminte diverse, la preturi cu adevarat mici.

Am fost in week-end-ul trecut pe la Sovata si am nimerit intr-un magazin unde aveau haine aduse din Polonia si toate erau frumoase si de buna calitate, asa ca am venit degraba sa va prezint si voua aceste #camasidinPolonia .

Am ales, pentru inceput, cateva modele de camasi de dama - foarte placut este faptul ca fiecare model dispune de mai multe culori:

CAMASA DIN VASCOZA, diverse culori!


CAMASA CU VOLANAS LA MANECI, diverse culori!


CAMASA CU FLORI MARI, diverse culori!


CAMASA CU PUNCTULETE


CAMASA DIN VASCOZA

VEZI SI ALTE CAMASI!

Articol realizat ca afiliat BORN2BE!

Pentru diverse promotii, va invit sa urmariti si pagina de facebook FashionFrontiere!

born2be.com.ro/%20

Comentarii