Sutiene - numere mari

Lenjerie pentru doamnele voluptoase

Doamnele voluptoase, admirate atat de barbati cat si de femei, au problemele lor, cand vine vorba de lenjeria intima, de sutiene. Este foarte greu sa gasestiun sutien care sa fie potrivit, nu prea larg, nu prea stramt, sa se aseze bine pe bust, sa se inchida cum trebuie, sa nu stranga, dar nici sa nu lunece, sa aiba un decolteu potrivit, ca sa nu se deplaseze in toate directiile, incat sa devina incomod si sa arate inestetic.

Cu aceste ganduri, am cautat si am ales cateva modele de sutiene numere mari, care mie mi se pare ca intrunesc multe dintre conditiile necesare pentru a fi foarte bune.

Articolul meu este realizat ca afiliat Astratex, astfel incat mai multe modele precum si tabelul cu marimi sunt disponibile AICI!

Iata modelele alese de mine:




















Articolul meu este realizat ca afiliat Astratex, astfel incat mai multe modele precum si tabelul cu marimi sunt disponibile AICI!

Pentru diverse promotii, va invit sa urmariti si pagina de facebook FashionFrontiere!

astratex.ro

Comentarii