Blugi cu insertii din dantela sau cusaturi decorative

Jeansi, dantela si aplicatii

Deoarece am avut un articol mai vechi cu prezentarea unor blugi de dama foarte frumosi, cu insertii din dantela, si pentru ca uneori magazinele partenere schimba produsele astfel incat, la un moment dat, ce am pus eu in articolul meu nu mai apare pe raftul magazinului, as dori sa va arat oferta mai multor magazine cu blugi cu insertie de dantela.
Sper sa va placa ce am gasit:

Blugi albastri de dama, ROH, cu dantela
Skinny jeans confectionat din bumbac foarte moale si strech, cu dantela alba aplicata pe lateral. - VEZI DETALII SI PRET!


Iata alte doua modele:

Jeansi de culoare bleumarin, cu fundite si aplicatii din dantela - VEZI DETALII SI PRET!
Jeansi skinny, de culoare albastra, cu aplicatii din dantela neagra - VEZI DETALII SI PRET!


DESIGUAL - JEANSI LURDES
Jeanși din colecția Desigual cu fason slim cu talia regulară, cu detalii decorative - VEZI DETALII SI PRET!


Doua modele frumoase Desigual:
Blugi Desigual Big Black cu model - VEZI DETALII SI PRET!
Pantaloni trei sferturi albaștri cu șnur în talie Desigual Sidio - VEZI DETALII SI PRET!


Brush Print Jeggings
- aceasta oferta vine de la Kubata - Mii de produse - Un singur pret 69 lei !!! - VEZI DETALII!

Cam atatea am gasit la ora asta!

Pentru alte lucruri frumoase urmariti paginile de facebook FashionFrontiere ori pe +FashionFrontiere

Oferta realizata in parteneriat cu Maxine,
Zoot, eMAGKubata , Answer, 2parale si Profitshare!


Comentarii